Môj nákup
Čakajte prosím

Prázdny košík

Reklamácia tovaru

Vyskytla sa počas používania tovaru nejaká závada?

Tovar zakúpený cez náš eshop nám môžete zaslať na reklamáciu.

Airsoftové zbrane, ich diely a príslušenstvo sú často zložité mechanické a elektrické zariadenia, ktoré podliehajú opotrebovaniu a poruchy sa logicky môžu objaviť. Rovnako tak sa môže závada vyskytnúť aj pri inom druhu tovaru.

Našou snahou je túto nepríjemnú záležitosť čo najlepšie a najrýchlejšie vyriešiť. Zodpovednosť za výrobné vady, pokiaľ nie je uvedené inak, je 24 mesiacov od dátumu predaja, v prípade objednávky cez eshop, od dátumu doručenia tovaru.

Riešenie porúch airsoftových zbraní a príslušenstva

Pre prípad problému so zbraňou alebo príslušenstvom sme pripravili prehľad najčastejších porúch a ich riešení. Niektoré závady môžu byť jednoducho riešiteľné a nie je potrebné ich zasielať na reklamáciu. Tento prehľad Vám pomôže Vám identifikovať závadu, a pokiaľ je jednoducho odstrániteľná, poradí, ako ju vyriešiť doma alebo ako postupovať ďalej.

PREHĽAD A RIEŠENIE ZÁVAD
 

POSTUP PRE REKLAMÁCIU TOVARU

1. VYPLŇTE

Vyplňte formulár nižšie a vytlačte.

Je pripravený na čo najjednoduchšie a najrýchlejšie spracovanie reklamácie.

Pokiaľ nepoužijete tento formulár, priložte k tovaru sprievodný list, ktorý bude obsahovať číslo objednávky, kód tovaru, kontaktnú adresu, telefón a popis závady.

REKLAMÁCIA TOVARU.PDFREKLAMÁCIA TOVARU.PDF
2. ZABAĽTE

Vyplnený formulár priložte k reklamovanému tovaru.

Tovar vložte najlepšie do originálneho balenia a zabaľte do ďalšieho krycieho obalu, napr. papier, fólie, krabice a pod.

Zabezpečte tovar tak, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy k nám - vyplňte krabici, aby sa tovar vo vnútri voľne nepohyboval.

3. ODOŠLITE

Tovar môžete zaslať na adresu, alebo doniesť osobne do predajne:

ArmaPro s.r.o.
Husova 1955, 53003 Pardubice
Česká republika

Tovar neposielajte na výdajné miesta alebo na dobierku.