Obchodné podmienky AirsoftPro.sk

  • Prevádzkovateľ

    Prevádzkovateľom a dodávateľom tovaru je ArmaPro s.r.o., IČO: 02747758, DIČ: CZ02747758, Česká Republika.

Firma je zapísaná v obchodnom registri pod spisovou značkou C 33351 vedená na Krajskom súde v Hradci Králové.

  • Uzavretie kúpnej zmluvy

    Pred nákupom sa prosím vo vlastnom záujme podrobne zoznámte s obchodnými a záručnými podmienkami.

    Všetky objednávky prijaté telefonicky, emailom, alebo prostredníctvom e-shopu sú považované za záväzné. Podaním (odoslaním) objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s reklamačným poriadkom a týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. V okamihu odoslania objednávky vzniká kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim. Potvrdenie tejto objednávky (kúpnej zmluvy) automaticky dostávate na E-mail uvedený v objednávke.

    Miestom dodania tovaru je dodacia adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári.

    Tovar spadajúce pod zákon o zbraniach a strelive č. 119/2002 Zb. (Teda strelné zbrane kategórie D), sú predajné iba osobám starších ako 18 rokov. Objednávky na tento tovar možno urobiť iba prostredníctvom e-shopu (nie telefonicky či Emailom). Súhlasom s obchodnými podmienkami potvrdzujete, že ste osoba staršia ako 18 rokov. Pri osobnom prevzatí v predajni, alebo od prepravcu, bez vyzvania predložte doklad totožnosti potvrdzujúce túto minimálnu vekovú hranicu.

  • Ako nakupovať

    Pre nákup v našom e-shope sa môžete, ale nemusíte registrovať. Avšak vytvorením účtu v AirsoftPro.sk budete môcť nakupovať rýchlejšie, získate prehľad o svojich objednávkach a ďalšie informácie.

    Tovar sa dá objednať kliknutím na tlačítko "Vložiť do košíka", čím dôjde k vloženiu zvolenej položky do nákupného košíka. Rovnakým spôsobom vyberáte a ukladáte do košíka ďalšie položky. Košík si pamätá všetky vložené položky po dobu prehliadania nášho obchodu. Odporúčame sa pred nakupovaním prihlásiť, v prípade reštartovania počítača zostane už tovar v košíku.

    Množstvo položiek v košíku je možné upraviť podľa požiadavky. Pre zapísanie zmien je potrebné stlačiť tlačidlo so symbolom dvoch šípok, alebo stlačiť Enter. V prípade, že tovar nie je tovar skladom, alebo nie je skladom dostatočné množstvo, ktoré požadujete, budete o tom informovaný až po vložení tovaru do košíka. Pokúste sa teda znížiť počet kusov, alebo položku z košíka vyhoďte. Ak budete potrebovať niektorú z položiek košíku vymazať, prepíšte počet kusov na nulu a stlačte tlačidlo Prepočítať.

    Náš e-shop ponúka tovar, ktorý je skutočne prítomné v našom sklade. Vďaka tomu môžeme vašu objednávku odoslať veľmi rýchlo. Tovar, ktorý je momentálne vypredané nie je možné vložiť do košíka. Tlačidlo "kúpiť" je neaktívne. Ak máte o taký tovar záujem, môžete na stránke produktu požiadať o upozornenie na naskladnení.

    Akonáhle máte košík naplnený všetkým, čo chcete objednať, doplňte informácie o doprave a spôsobe platb nižšie. Ďalej potom kontaktný, popr. dodaciu adresu. Pred potvrdením objednávky je potrebné udeliť súhlas s týmito obchodnými podmienkami. V prípade, že je všetko v poriadku, kliknutím na tlačidlo Potvrdiť objednávku bude záväzná objednávka odoslaná do našej databázy. Po prijatí Vašej objednávky Vám príde potvrdzujúci email na Vami uvedenú adresu.

    Prijaté objednávky sú spravidla odosielané nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ (pozri prevádzkovateľ) si vyhradzuje právo na predĺženie tejto lehoty v prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, alebo sa vyskytnú iné nepredvídateľné udalosti. V tom prípade bude zákazník ihneď informovaný e-mailom, alebo telefonicky.

  • Storno objednávky kupujúcim

    Kupujúci môže svoju objednávku vziať späť (stornovať) najneskôr do dvoch hodín po vykonaní objednávky e-mailom na adresu shop@airsoftpro.sk, v predmete emailu musí byť uvedené slovo STORNO. Poprípade využite kontaktný formulár v kontaktoch eshope. Pokiaľ kupujúci stornuje objednávku neskôr a predávajúci ju ešte neodoslal (a storno potvrdil), zaväzuje sa predajca túto objednávku stornovať. Odoslané objednávky už nedá stornovať a podľa uzavretej zmluvy by mala byť zákazníkom prevzatá, alebo zaplatené dlžné poštovné a balné. Pokiaľ už zákazník za objednávku zaplatil (napríklad vopred prevodom, platobnou kartou, a pod.) Bude mu táto čiastka vrátená do 10tich dní od storna objednávky.

  • Storno objednávky predávajúcim

    Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar už nevyrába, nedodáva, nie je skladom, bola zistená pri balení zásielky jeho vada, alebo bola chybne uvedená predajná cena. O storne objednávky a jeho dôvodu bude zákazník včas informovaný.

  • Platobné podmienky

    • Tovar môže byť zaslaný na dobierku. Zasielame výhradne prepravnou službou GEIS alebo INTIME. Za tovar je zaplatené prepravcovi v Eurách. Poplatok za prevod Kč-EUR nie je účtovaný. Platíte presne hodnotu vašej dokončenej objednávky. Pre zákazníkov zo zahraničia platí na tomto e-shope cena v Eurách. Poplatok za poštovné a balné je závislý na hmotnosti tovaru a je spočítaný pred konečným potvrdením objednávky
    • Platba platobnou kartou (VISA, Master Card) a prostredníctvom služby PayPal. Za tovar je zaplatené ihneď po objednávke a potom zaslaný prepravnou službou. GEIS alebo INTIME. Poplatok za poštovné a balné sa vzhľadom k percentuály províziu PayPalu odvíja od veľkosti objednávky. Je presne spočítaný pred konečným potvrdením objednávky.
    • Platbou vopred na účet. Pri objednávke obdržíte bankové údaje, kam prevediete peniaze. Kópie tiež príde na váš email. Máme účet vo Slovenskom FIO banke a neplatíte žiadne poplatky za medzinárodný prevod. Po obdržaní platby zašleme tovar na Vami uvedenú adresu.

     

    Všetky ceny uvedené v našom cenníku sú zmluvné a konečné - prevádzkovateľ obchodu je platcom DPH.

  • Reklamácia

    Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom prevádzkovateľa a právnym poriadkom platným v SR. Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou týchto obchodných podmienok.

  • Odstúpenie od kúpnej zmluvy

    Tovar, ktorý bol zakúpený pomocou prostriedkov vzdialenej komunikácie, je možné vrátiť v 14-dňovej lehote. V tejto lehote je možné tovar vrátiť osobne alebo ho zaslať na adresu našej firmy. Tovar musí byť nepoškodený, s kompletným príslušenstvom a veľmi odporúčame vracať tovar v pôvodnom obale. Tovar zakúpený osobným odberom v predajni nie je možné vrátiť. Tovar objednaný cez eshop, ale vyzdvihnuté osobne v predajni je možné vrátiť vo vyššie uvedenej zákonnej lehote. V prípade, že bude na zaslanom tovar či obalu zistené akékoľvek poškodenie, alebo opotrebenia, môže byť vrátená kúpna cena znížená o skutočne vynaložené náklady na uvedenie výrobku do pôvodného stavu.

    Tovar je možné vrátiť buď osobne, teda doniesť ho do našej predajne na adrese Jana Zajaca 982, Pardubice. Ideálne priložte číslo účtu na ktorý máme po kontrole zaslať peniaze.

    Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využitý vzorový formulár poskytovaný predávajúcim.

    V prípade posielania poštou, zasielajte na adresu našej firmy (ArmaPro s.r.o., Jana Zajaca 982, 530 12 Pardubice). Tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave a priložte sprievodný list o odstúpení zmluvy v zákonnej lehote. V liste prosím uveďte vašu kontaktnú adresu, telefónne číslo a číslo bankového účtu, na ktorý si prajete poukázať vrátené peniaze. Ak tovar spĺňa podmienky pre vrátenie v zákonnej lehote, budú Vám bezodkladne vrátené peniaze na účet. Najdlhšie do 14tich dní. Ak vraciate všetok tovar zo zásielky, vraciame podľa smerníc EÚ aj poštovné. Ak vraciate len časť tovaru zo zásielky, poštovné a balné sa nevracia. Poštové výlohy na zaslanie tovaru k nám idú na vrub zákazníka ako odosielateľa. Vrátený tovar nezasielajte na dobierku - taká zásielka nebude prijatá. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu.

  • Dodatky alebo odchýlky v objednávke

    Predávajúci neakceptuje akékoľvek dodatky alebo odchýlky v objednávke okrem požiadavke na zaslanie na inú adresu či iného telefonického kontaktu. Všetky neštandardné požiadavky musia byť vopred prerokované a písomne odsúhlasené predajcom.

  • Ochrana osobných údajov

    S osobnými údajmi nakladáme v súlade so všeobecným nariadením na ochranu osobných údajov podľa smernice 95/46 / ES. Celé znenie podmienok nájdete tu.

  • Výhrada technických údajov

    Technické údaje tu uvedené vychádzajú z podkladov výrobcov a majú čisto orientačný charakter. Výrobca či dovozca si vyhradzujú právo na prípadné odchýlky.

  • Záverečné ustanovenia

    Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky kupujúcim.

    Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky, ako aj v deň odoslania objednávky platnú cenu objednaného tovaru (vrátane prepravného) uvedenú v katalógu prevádzkovateľa, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak. Odoslanou objednávkou (kúpnou zmluvou) je kupujúci neodvolateľne viazaný.

  • Reklamačný poriadok

    Kontrola tovaru pri prevzatí od prepravcu - Reklamácia poškodenej zásielky

    Kupujúci je povinný pred prevzatím zásielky od dopravcu skontrolovať, či zásielka nenesie známky poškodenia pri preprave. Ak áno, potom je povinný ďalej skontrolovať či naozaj došlo k poškodeniu tovaru v zásielke. Kupujúci má právo poškodenú zásielku neprevziať.

    Postup u dodávky prepravnou službou GEIS, INTIME

    Poškodenú zásielku je ideálny riešiť už z vodičom prepravnej služby GEIS. Teda spísať reklamačný protokol škodovej udalosti, zásielku odmietnuť a emailom nás informovať o probléme. Ak zistíte mechanické poškodenie obsahu zásielky až po prevzatí, kontaktujte nás na emailu shop@airsoftpro.sk. Tovar vám vymeníme a reklamáciu si už budeme riešiť sami s firmou GEIS.

    Postup u dodávky Slovenskou poštou

    Ak zistíte mechanické poškodenie zásielky až po prevzatí, môžete najneskôr nasledujúci pracovný deň uplatniť reklamáciu na Vašej dodacej pošte. Vezmite so sebou kompletnú zásielku (obal aj obsah s faktúrou). Reklamáciu zásielky nám potom oznámte e-mailom na adresu shop@airsoftpro.sk. K e-mailu priložte naskenovaný reklamačný protokol Slovenskej pošty a uveďte informácie o poškodení a kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovať a dohodneme s Vami postup vyriešenie problému.

  • Reklamácia nekompletné zásielky

    Ak nesúhlasí množstvo alebo druh tovaru, ktoré sme Vám zaslali, potom prosím prijmite naše ospravedlnenie za toto nedopatrenie a dajte nám prosím možnosť túto chybu napraviť rýchlym vybavením reklamácie. Pošlite nám prosím správu na e-mailovú adresu shop@airsoftpro.sk a uveďte číslo faktúry alebo číslo objednávky a zistený rozdiel v dodávke. Budeme Vás kontaktovať a dohodneme s Vami postup vyriešenie problému.

  • Kontrola tovaru - akosť pri prevzatí

    Kupujúci je povinný skontrolovať bez zbytočného odkladu akosť dodaného tovaru. Môžete tak odhaliť zjavné vady (Zjavné chyby sú také, ktoré mohli byť zistené pri obvyklej prehliadke tovaru, ak bola zachovaná bežná (obvyklá) pozornosť. Napríklad či nechýba zásobník, nie je niečo ulomené..apod. V prípade takejto zistené chyby po prevzatí môže zákazník žiadať o výmenu, opravu, alebo zľavu z kúpnej ceny. Na výmenu má zákazník nárok, pokiaľ nejde o neprimeraný požiadavku (napr. Poruchu nemožno odstrániť nejakým jednoduchým úkonom, akým je napríklad utiahnutie skrutky). Je potrebné informovať predajcu o týchto chybách do troch dní od prevzatia tovaru.

  • Záručné podmienky (Zodpovednosť za chyby výrobku)

    Záručné podmienky sú definované v návode na použitie a záručnom liste tovaru. Ak nie je vzhľadom na svoju povahu vybavené tovar zvláštnym návodom na použitie a záručným listom platia preňho záručné podmienky definované na daňovom doklade - faktúre. Pri tovare spotrebného charakteru zaniká záruka jeho použitím (guľôčky, plyn ...). Ak nie je uvedené inak, je záručná doba 2 roky od dátumu predaja. Záruka sa vzťahuje výhradne na výrobné vady tovaru a nevzťahuje sa na jeho životnosť ani prevádzkové opotrebenie.

  • Reklamácia tovaru

    Airsoftové zbrane, ich časti a príslušenstvo sú zložité mechanické a elektrické zariadenia väčšinou pôvodom z Číny. Podliehajú opotrebovaniu a poruchy sa logicky môžu objaviť. Našou snahou je túto nepríjemnú záležitosť čo najlepšie vyriešiť a urýchliť. Záručná doba (pokiaľ nie je uvedené inak) je na všetok tovar 24 mesiacov od dátumu predaja. Ak sa domnievate, že tovar nie je v poriadku a chcete ho reklamovať, postupujte podľa nasledujúcich inštrukcií.

    V prípade že požadujete reklamáciu na nami dodaný produkt, najprv nás kontaktujte a problém popíšte. (Email shop@airsoftpro.sk). Veľakrát možno problémy vyriešiť technickú radou.

    Tovar môžete odovzdať osobne v predajni, alebo zaslať poštou. Adresa: ArmaPro s.r.o., Jana Zajaca 982, 530 12 Pardubice. K tovaru pripojte záručný list, alebo originál faktúry či pokladničného dokladu. Pri zasielaní poštou tiež sprievodný list s popisom problému a kompletné adresu, kam má byť tovar po oprave zaslaný. Tovar zasielajte v dobre zabezpečenom obale (najlepšie v originálnom) aby sa predišlo poškodeniu pri preprave. Odporúčame zásielku poistiť pre prípad straty.

  • Reklamačné konanie

    Po prijatí tovaru do reklamačného konania bude posúdená oprávnenosť reklamácie. Teda či zákazník tovar používal v súlade s návodom na použitie a ak sa nejedná o prevádzkové opotrebenie (opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním). Doba na vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady je max. 30 dní.

    Ak je reklamácia uznaná ako ako chyba výrobku v záručnej dobe, sa posúdi, či ide o podstatné či nepodstatné porušenie kúpnej zmluvy. Toto určuje servis predajcu. V prípade rozporu so zákazníkom potom súd, alebo ADR (mimosúdnym riešenie spotrebiteľských sporov)

    • Podstatné porušenie kúpnej zmluvy je napríklad keď dodaný tovar úplne nezodpovedá ponúkanému v katalógu, či postráda jeho zásadnú funkciu. Alebo napríklad neopraviteľná chyba výrobku.

    • Nepodstatné porušenie kúpnej zmluvy je napríklad chýbajúcu časť tovaru, opraviteľná výrobná vada, alebo bežná porucha výrobku. U nepodstatného porušenia zmluvy je možné žiadať odstránenie vady alebo zľavu. Odstúpiť od zmluvy možno len v prípadoch, že reklamácia nebude vybavená v zákonnej lehote 30 dní, alebo sa pri výrobku uznaná vada vyskytne opakovane. Obvyklá prax je tri rovnaké uznané chyby výrobku.

    Záručné opravy sú vykonávané zdarma, vrátane dielov. Mimo-záručné opravy či úpravy hradí po predchádzajúcej dohode zákazník. A to ako diely, tak aj servisné úkony s poštovným späť k zákazníkovi. Reklamačné konanie, sa riadi platnými zákonmi.

    Ak dôjde k výmene tovaru počas záručnej doby, pokračuje pôvodná dvojročná záručná doba. Nie opäť novo 24 mesiacov.

    V prípade, že zákazník nevyzdvihne reklamovaný tovar (vybavená reklamácia) do 30 dní od oznámenia vybavenia reklamácie, zašle mu Prevádzkovateľ písomnú pripomienku o ukončení reklamácie a možnostiach vyzdvihnutie. Pokiaľ zákazník aj napriek tomu nevyzdvihne reklamovaný tovar do 6-tich mesiacov od oznámenia vybavenia reklamácie, stáva sa reklamovaný tovar vlastníctvom Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ môže potom predajom reklamovaného a nevyzvednutého tovar pokryť svoje náklady na uloženie a príp. náklady na opravu v prípade mimozáručné opravy.

  • Ďalšie práva a povinosti zmluvných strán

Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru

Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná ADR (mimosúdnym riešenie spotrebiteľských sporov) Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.

Kupujúci týmto preberá na seba riziko zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.

  • Elektronická evidencia tržieb (EET)

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.