Reklamácia tovaru
Vyskytla sa počas používania tovaru nejaká závada?
Tovar zakúpený cez náš eshop nám môžete zaslať na reklamáciu.
Airsoftové zbrane, ich diely a príslušenstvo sú často zložité mechanické a elektrické zariadenia, ktoré podliehajú opotrebovaniu a poruchy sa logicky môžu objaviť. Rovnako tak sa môže závada vyskytnúť aj pri inom druhu tovaru.
Našou snahou je túto nepríjemnú záležitosť čo najlepšie a najrýchlejšie vyriešiť. Zodpovednosť za výrobné vady, pokiaľ nie je uvedené inak, je 24 mesiacov od dátumu predaja, v prípade objednávky cez eshop, od dátumu doručenia tovaru.
Riešenie porúch airsoftových zbraní a príslušenstva
Pre prípad problému so zbraňou alebo príslušenstvom sme pripravili prehľad najčastejších porúch a ich riešení. Niektoré závady môžu byť jednoducho riešiteľné a nie je potrebné ich zasielať na reklamáciu. Tento prehľad Vám pomôže Vám identifikovať závadu, a pokiaľ je jednoducho odstrániteľná, poradí, ako ju vyriešiť doma alebo ako postupovať ďalej.
PREHĽAD A RIEŠENIE ZÁVADPOSTUP PRE REKLAMÁCIU TOVARU
Vyplňte formulár nižšie a vytlačte.
Je pripravený na čo najjednoduchšie a najrýchlejšie spracovanie reklamácie.
Pokiaľ nepoužijete tento formulár, priložte k tovaru sprievodný list, ktorý bude obsahovať číslo objednávky, kód tovaru, kontaktnú adresu, telefón a popis závady.
Vyplnený formulár priložte k reklamovanému tovaru.
Tovar vložte najlepšie do originálneho balenia a zabaľte do ďalšieho krycieho obalu, napr. papier, fólie, krabice a pod.
Zabezpečte tovar tak, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy k nám - vyplňte krabici, aby sa tovar vo vnútri voľne nepohyboval.
Tovar môžete zaslať na adresu, alebo doniesť osobne do predajne:
ArmaPro s.r.o.
Husova 1955, 53003 Pardubice
Česká republika
Tovar neposielajte na výdajné miesta alebo na dobierku.